V blízkosti bytového domu na Praze 6 se nachází železniční trať. V interiéru bytu jsme provedli měření ekvivalentní hladiny akustického tlaku A od hluku z železniční dopravy. Měření probíhalo po dobu 24 h v krocích po 1 s. Z naměřeného hlukového profilu byly stanoveny ekvivalentní hladiny akustického tlaku A při jednotlivých průjezdech vlaků. |
PROBLÉMY SE VZDUCHOTĚSNOSTÍ NADKROKEVNÍ SKLADBY BEZ BEDNĚNÍ |
|
Za jednu z výhod nadkrokevních skladeb lze považovat zajištění vzduchotěsnosti střechy, protože celoplošné bednění, na kterém další vrstvy střechy spočívají, zajišťuje pevný a stabilní podklad pro realizaci souvislé parotěsnicí a vzduchotěsnicí vrstvy. Stále větší zájem o použití nadkrokevní skladby střechy vedl u některých tvůrců ke snaze o cenovou optimalizaci v rámci závodů o větší obchodní úspěchy. Objevila se proto i řešení, kde je souvislé bednění vynecháno. |
2024 © DEK, a.s. | Mapa stránek | info@atelier-dek.cz